Σάββατο, 18 Οκτωβρίου 2014

Τα δικά μου περιστεράκια της Ειρηνης και ιδέες από το διαδίκτυο.



Οι εμπνεύσεις έρχονται ξαφνικά, βλέποντας κάτι ή λίγο πριν κοιμηθώ. Σε μια μέρα, μου ήρθαν δυο ιδέες για κατασκευή με θέμα το περιστέρι και την Ειρήνη. 

Πρώτα, καθώς έψαχνα διάφορα φύλλα εργασίας με θέμα το περιστέρι (pigeon coloring pages στο google εικόνες) κοντοστάθηκα στο παρακάτω σχέδιο.


Έτσι κατευθείαν, έβγαλα ότι υλικό είχα εκείνη την στιγμή και άρχισα να φτιάχνω δείγματα και πατρόν. Μπορεί να μην χρησιμοποιώ έτοιμα πατρόν, αλλά φτιάχνω δικά μου. 





Επίσης πάντα κάνω ένα δείγμα πριν, για να δω τι βαθμό δυσκολίας έχει η κατασκευή και συνάμα φτιάχνω στο μυαλό μου τις σωστές οδηγίες που θα δώσω στα μικρά για να την κάνουν.

Το δείγμα είναι αυτό που έχω στο μυαλό, αλλά μέσα στην τάξη πάντα είναι πιο απλοποιημένο για να το κάνουν τα παιδιά πιο εύκολα. 

Και παρόλο που δεν έχω αποφασίσει τι δραστηριότητες θα κάνουμε για την 28η Οκτωβρίου, μιας και θέλω να το συζητήσουμε με τα παιδιά πρώτα, αποφάσισα να σας βάλω και τις δυο κατασκευές αυτό το Σαββατοκύριακο, μήπως σας ενδιαφέρει να το κάνετε με τα παιδιά για την εθνική εορτή που έρχεται.


1. Κόβουμε τα μέρη σε άσπρο χαρτόνι
και τα κολλάμε σε χάρτινη κορνίζα 
ή σε χάρτινο πιάτο

2. Βάζουμε ματάκια, ράμφος, κλαδάκι με φύλλα και ποδαράκια πάνω στο κλαδάκι.

3. Τέλος, άμα θέλουμε κρεμάμε από το κλαδί κάποιο μήνυμα σχετικό με την ειρήνη ή την εθνική γιορτή.


Α! Αν θέλετε τα φτερά του περιστεριού να φαίνονται ότι είναι ανοιχτά μπορείτε να κάνετε το παρακάτω κόλπο.



Επίσης έφτιαξα το ίδιο περιστέρι στολίζοντας το με χάρτινη δαντέλα και στρασάκια.
Τα φύλλα του είναι από γκοφρέ και το κλαδί κομμάτι από κούτα.




Αφού τελείωσα το παραπάνω σχέδιο, αποφάσισα να κοιμηθώ, αλλά η έμπνευση συνεχίστηκε και θυμήθηκα τα πουλάκια που φτιάχναμε με τα παιδιά σε περασμένες σχολικές χρονιές από χαρτόνι,όπως στην παρακάτω εικόνα 

από το instagram μου...

...πραγματικά δεν θυμάμαι αν έχω κάνει ανάρτηση για το πως φτιάχνω τα συγκεκριμένα πουλάκια, θυμάμαι ότι το είχα δει σε μια ξένη σελίδα, την εποχή που ήμουν στο Κερατσίνι και είχαμε κάνει τότε διάφορα πουλάκια με αυτή την τεχνική. Επίσης πέρυσι είχαμε κάνει τα κοτοπουλάκια, τις πασχαλίτσες κλπ για την αυγοθήκη που φτιάξαμε για το Πάσχα, πατήστε για λεπτομέρειες εδώ.

Πατρόν για εσάς

Κομμάτια και υλικά της κατασκευής


Ενώνουμε τα κομμάτια όπως στις 
παρακάτω εικόνες




και έτοιμο το γλυκό μας περιστεράκι







Διάφορες ιδέες για περιστεράκια 
από το ίντερνετ
















Εύχομαι να σας άρεσε η ανάρτηση με θέμα τα περιστεράκια που φέρνουν το μήνυμα της ειρήνης!! Καλό σας απόγευμα! 

4 σχόλια:

  1. Καλή εβδομάδα! Πολύ όμορφα τα περιστεράκια σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστουμε πολυ Ειρηνη καλη βδομαδα να εχουμε και να περναμε ομορφα!

      Διαγραφή
  2. τι όμορφα τα περιστεράκια !!!! Μπράβο Άννα, καλή συνέχεια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή